پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغو تردد یکطرفه جاده‌های چالوس و هراز/ اعمال ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محورهای سوادکوه و هراز

0


علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از لحاظ جوی شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان هستیم که تاکید ما به رانندگان تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: شرایط استان به گونه‌ای است که در زمان بارش‌ها احتمال ریزش و رانش بالا است که در این راستا توصیه پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول تصریح کرد: روز چهارشنبه شاهد افزایش تردد در مسیر شمال بودیم که پیش‌بینی می‌شود بازگشت این خودروها موجب ترافیک در مسیرهای خروجی شمال شود.

قدمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اظهار کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز و ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور سوادکوه از صبح امروز اعمال شد و تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونا نیز کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز درصورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار می‌گیرد درحال حاضر باتوجه به شرایط عادی ترافیکی نیازی به اعمال این محدودیت نیست ولی باتوجه به حجم ورودی پیش‌بینی ما این است شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران به تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای استان اشاره کرد و افزود: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان مازندران است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.