پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هزار و ۴۳۵نفر گرفتار گرداب سهمگین کرونا

۱۷۹بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۱۷۹بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
هم اکنون هزار و ۴۳۵بیمار با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۱۲۰بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۸۵بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

شناسایی ۱۵۲بیمار کرونایی جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۵۲بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۰۹نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۲۰۴بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۱۰نفر در ۲۴ساعت گذشته گفت: ۲۴۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل

شناسایی ۲۷بیمار کرونایی جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۷بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۱بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای بابل را ۲۳۱نفر اعلام کرد و افزود: ۳۹بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.