پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شادی دانش‌آموزان چالوسی در روزهای سخت کرونایی

0


جعفر دژ معلم چالوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس چالوس، هدف از این کار خیر را گسترش روحیه همدلی عنوان کرد و افزود: هدفم برای رضای خدا است و همچنین نباید دانش‌آموزی به خاطر نداشتن امکانات از تحصیل باز بماند.

وی افزود: عقیده دارم که دانش آموزان در این شرایط نباید دغدغه آموزش را داشته باشند، با اندک همکاری خودمان به هم‌وطنان، بسیاری از مشکلات‌ها حل خواهد شد.

دژ اضافه کرد: خوشحال هستم با یک کار کوچک دل دانش‌آموزان خود را شاد کردم و این راه را ادامه خواهیم داد.

این معلم با بیان اینکه دو سال در مناطق محروم کشور تدریس می‌کردم، بیان کرد: تدریس در دوران کرونا مشکلاتی را هم برای دانش‌آموز و هم معلم به همراه دارد، صبور بودن و همدل شدن در این دوران حساس آموزش نقش به‌سزایی دارد و همگام بودن با خانواده‌ها و دانش‌آموزان هم از لحاظ آموزش و هم شرایط اقتصادی تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم.

وی مدرسه را مکانی برای یادگیری همدلی و نوع دوستی دانست و افزود: معلمان با همدلی می‌توانند آینده‌ای زیباتر را برای دانش آموزان بسازند.

جعفر دژ در پایان گفت: بنده تمام کارها را مدیون پدری هستم که قریب بر ۳۵ سال سابقه کار در همین نظام مقدس آموزش و پرورش خدمت کردند و همچنین مادری که همیشه در این راه مشوقم بوده است، از زحمات مدیر آموزش و پرورش شهرستان که خود نیز از خیرین است، تشکر می‌کنم.

 /۳۱۴۱/ج/و




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.