پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکذیب تعطیلی کارخانه سیمان کیاسر توسط بخشدار چهاردانگه

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، بعد  از مطرح شدن موضوع تعطیلی کارخانه سیمان کیاسر ،  در بعضی از سایت های خبری و رد آن توسط واحدی فرماندار شهرستان ساری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری در گفتگویی با اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه صحت و سقم موضوع را جویا شد.

 

امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفت: کارخانه سیمان کیاسر هم اکنون با تمام توان  و ظرفیت خود فعال و مشغول کار و تولید می باشد، تولید سیمان،  حمل و نقل و تمام کار ها طبق برنامه  ریزی انجام شده ،در حال انجام می باشد.

 

بخشدارچهاردانگه  در ادامه اظهار نمود تعمیرات سالانه در کارخانه سیمان در بعضی از قسمت ها در حال انجام می باشد که این موضوع در تمام کارخانه ها روند طبیعی دارد که دستگاه ها بعد از مدتی کار فرسوده شده و نیاز به تعویض و تعمیر دارند.

 

امینی  تمام نقل قول هایی که از زبان ایشان پیرامون تعطیلی کارخانه سیمان کیاسر شده بود  را تکذیب و گفت : چنین مطلبی صحت ندارد و شایعه چنین مطالبی کذبی در پیشرفت منطقه خلل وارد می کند.

 

کار خانه سیمان کیاسر در سال گذشته به طور رسمی فعالیت خود را با حضور وزیر صنایع  شروع نموده است.

2 نظرات
  1. حسن می گوید

    سلام شرکت سیمان کیاسر ابادی و اقتصادی کیاسر و چهاردانگه است

  2. jaber می گوید

    با سپاس از همه آنان که پیشرفت و اعتلای کیاسر و کیاسری را در سر می پرورانند
    شاید بهتر باشد واقعیتی که شاهد و سند تایید سخنان بخشدار محترم است را از منابع معتبر در اختیار مخاطبان بگذاریم تا روشن شود نکات تاریک اذهان عمومی
    یک سال تولید کلینکر با شرایط خاص تحمیل شده و در ادامه سرویس و تعمیرات مجاز مطابق استانداردها تنها گوشه ای از حقایق است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.