پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش بیماران کووید۱۹ همزمان با اجرای طرح محدودیت کرونایی

هم اکنون ۹۲۰بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شبانه روز گذشته ۱۵۹بیمار جدید با حتمال ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها تحت پوشش این دانشگاه‌ها بستری و در همین مدت ۱۳۱نفر پس از بهبودی نسبی مرخص شدند.
در حال حاضر نیز ۹۲۰نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و از این تعداد ۱۹۸بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۳۴ بیمار تازه مبتلا کووید ۱۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت: همچنین شبانه روز گذشته ۱۰۸بیمار هم با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به بستری ۷۴۳بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۶۰بیمار بدحال کرونایی با علائم حاد تنفسی، تحت مراقبت‌های ویژه تخصصی قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۲۵بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه، از ترخیص ۲۳نفر با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.
دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را هم اکنون ۱۷۷نفر اعلام کرد و افزود: ۳۸بیمار بدحال با علائم حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های بستری هستند.
با توجه به وضعیت، شاخص‌ها و روند رو به افزایش آمار ابتلا به کووید۱۹ مازندران، شهرستان‌های ساری، آمل، گلوگاه، محمودآباد و نور در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و محدودیت‌های جامع کرونایی نیز، یک هفته دیگر در استان تمدید شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.