پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش شمار بیماران بستری شده کرونایی در مازندران

۱۸۱ بیمار با تشخیص احتمالی کووید ۱۹، در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شدند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته ۱۸۱ بیمار تازه مبتلا کرونایی، با افزایش ۴۰ نفری نسبت به دیروز، در مراکز درمانی مازندران بستری و در همین مدت ۱۴۱ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

همچنین شمار بستری شدگان کرونایی مراکز درمانی استان، هم اکنون به ۸۴۸ نفر رسیده و از این تعداد ۱۹۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت مراقبت‌های تنفسی و تخصصی قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۱۱۵ نفر هم در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر موسوی افزود: درحال حاضر ۶۸۶ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی مازندران بستری و از این تعداد ۱۵۲ بیمار با علائم حاد تنفسی، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به بستری ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه و همچنین ترخیص ۲۶ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی گفت: شمار بستری شدگان مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل، هم اکنون ۱۶۲ بوده که از این تعداد ۳۸ در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تنفسی و تخصصی قرار دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.