پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس شورای شهر ساری: استعفانامه‌ای از سوی رجبی دریافت نکردیم

رئیس شورای شهر ساری در واکنش به آنچه که در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفای عباس رجبی دست به دست می‌شود، گفت: سندی مبنی بر استعفا وی از جانب شهردار و یا نهادهای قضایی دریافت نکردیم.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عصر امروز در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر استعفای عباس رجبی شهرداری ساری که حدود ظاهرا ۱۷ روز در بازداشت به سر می‌برد، دست به دست می‌شود، در این زمینه اسفندیار عشوری رئیس شورای شهر ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استعفا عباس رجبی شهردار ساری، اظهار کرد: هیچ سندی مبنی بر استعفا وی دریافت نکردیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون هیچ مرجعی نه به صورت تلفنی و نه کتبی مطلبی در ارتباط با استعفا شهردار به ما چیزی نگفته است، تصریح کرد: بنده هیچ سندی در این ارتباط دریافت نکردم.

رئیس شورای شهر ساری خاطر نشان کرد: روال استعفا شهردار به این صورت است که متن استعفانامه در اختیار شورا قرار می‌گیرد، تا در این ارتباط تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مطلبی نه از طرف شخص شهردار و نهادهای قضایی در اختیار شورای شهر ساری قرار نگرفته است.

عشوری ادامه داد: اگر  رجبی استعفا داده باشد، در جلسه شورا این مسئله مطرح و پس از آن درباره سرپرست تصمیم‌گیری می‌شود.

همچنین علیجان شمشیربند دیگر عضو شورای شهری ساری هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: تاکنون هیچ مطلبی مبنی بر استعفا شهردار ساری در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: ممکن است جلسه اضطراری فردا زمینه تقویت این شایعه را فراهم کرده باشد که اصلا این جلسه ارتباطی به بحث استعفا شهردار ساری ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.