پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران / بازگشایی محور کندوان

رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف امروز در همه جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.

0

پایگاه خبری نیوز: سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها در همه جاده‌های استان عادی و روان است، گفت: محور‌های کوهستانی استان از جمله هراز، کندوان ، سوادکوه و کیاسر با بارش برف خفیف و در مناطق پایین دست با بارش باران همراه است.

او به خطر ریزش سنگ و کوه اشاره کرد و گفت:محور کندوان بامداد امروز به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد با توجه به برودت هوا و بارش برف به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

ورود خودروهای غیربومی فقط با برگه تردد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌های غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها تنها با برگه‌های تردد امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت، افزود: همه مبادی ورودی و خروجی مازندران از سوی پلیس راه بصورت شبانه روزی تحت کنترل شدید قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.