پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سرهنگ شریفی: افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در چهاردانگه به کمک جهاد و آب و فاضلاب

سرهنگ شریفی: دو پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه چهاردانگه به کمک دستگاه جهاد و آب و فاضلاب شهرستان افتتاح می شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرهنگ سیدابراهیم شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسب گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: امروز شجره طیبه بسیج که یادگار ماندگار امام راحل است زمینه گره‌‌گشایی بسیاری از مشکلات کشور را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج امروز نجات دهنده کشورهای شده است که از این شجره طیبه به خوبی الگو گرفتند.

فرمانده بسیج ناحیه ساری با اعلام اینکه در طول ۴۱ سال از پایه‌گذاری بسیج در هر جایی که نیاز به حضور بسیج بوده با تمام وجود پای کار قرار داشت، گفت: اثرگذاری بسیج بسیار واضح و روشن بوده است.

وی با اشاره به فعالیت همه جانبه بسیج در حوزه‌های مختلف، افزود: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌های بسیار زیادی از ایثار و رشادت‌های بسیجیان را شاهد هستیم.

شریفی اضافه کرد: اگر مسؤولان اجرای به بسیج و فرهنگ بسیجی توجه کنند هیچ مشکل حل نشده در کشور وجود نداشته و این موضوع در تجربه به اثبات رسیده است.

فرمانده بسیج ناحیه ساری، ادامه داد: در جریان کرونا موج سومی در پیش است بسیج در ماموریت‌های دریافت کرده به خوبی ورود پیدا کرده است و مردم این موضوعات را به خوبی دریافت کردند.

وی یادآور شد: امروز چشم طمع دشمنان این است که فرهنگ بسیجی از جمهوری اسلامی محو یا کمرنگ شود و آنها به دنبال دست‌اندازی در کشور هستند.

شریفی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساری، ادامه داد: ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: پیگیری طرح شمیم خدمت با محوریت افتتاح ۱۱ واحد مسکونی برای محرومان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، افتتاح سه گلزار شهدا با همکاری بنیاد شهید، تهیه ۲۰ گوشی هوشمند، افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه چهاردانگه به کمک دستگاه جهاد و آب و فاضلاب شهرستان، تهیه و توزیع پنج هزار اقلام بهداشتی و مواد غذایی، اهدا ۷۰ جهیزیه به نوعروسان و توزیع کارت هدیه در بین نیازمندان از برنامه‌های بسیج ناحیه شهرستان ساری در هفته بسیج است.

فرمانده بسیج ناحیه ساری در ادامه از راه‌اندازی دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران و بسیجیان در دادگستری شهرستان ساری خبر داد و گفت: خدمات حقوقی و قابل توجه به طور متوسط در سال به بیش از ۳۰۰ نفر ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.