پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام مشترک امام جمعه، سازمان تبلیغات، بخشدار، سپاه و آموزش و پرورش چهاردانگه

به مناسبت یوم الله سیزده آبان ، روز استکبار ستیزی، امام جمعه، سازمان تبلیغات، بخشدار، سپاه و آموزش و پرورش چهاردانگه پیام مشترکی صادر کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پیام مشترک امام جمعه، سازمان تبلیغات کیاسر، بخشدار ، سپاه و آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت یوم الله سیزده آبان ، روز استکبار ستیزی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاء تُلْقُونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّهِ وَقَدْ کَفَرُوا بِمَا جَاءکُم مِّنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَإِیَّاکُمْ أَن تُۆْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِن کُنتُمْ خَرَجْتُمْ جِهَادًا فِی سَبِیلِی وَابْتِغَاء مَرْضَاتِی تُسِرُّونَ إِلَیْهِم بِالْمَوَدَّهِ وَأَنَا أَعْلَمُ بِمَا أَخْفَیْتُمْ وَمَا أَعْلَنتُمْ وَمَن یَفْعَلْهُ مِنکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَوَاء السَّبِیلِ.
اى کسانى که ایمان آورده‏‌اید، دشمن من و دشمن خودتان را به دوستى برمگیرید [به طورى‏] که با آنها اظهار دوستى کنید، و حال آنکه[آنها] قطعاً به آن حقیقتی که براى شما آمده، کافرند.
آنها پیامبر [خدا] و شما را [از سرزمینتان]بیرون مى‌کنند که [چرا] به پروردگارتان ایمان آورده‏‌اید!؟
اگر شما براى جهاد در راه من و طلب خشنودى من بیرون آمده‏‌اید. [چرا] پنهانى با آنان رابطه دوستى برقرار مى‏‌کنید؟ در حالى که من به آنچه پنهان داشتید و آنچه آشکار نمودید داناترم. و هر کس از شما چنین کند، قطعاً از راه درست منحرف گردیده است. (الممتحنه : ۱)

حماسه بزرگ سیزدهم آبان ماه یادآور بصیرت عمیق ملت این سرزمین انقلابی می باشد و این بیداری و هوشیاری ژرف مردم با تاسی از اندیشه استکبارستیزی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است.
ملت عدالتخواه ایران اسلامی در هر برهه ای از سال های پس از انقلاب نشان دادند حاضر نخواهند بود احدی از دشمنان قسم خورده ی این انقلاب زورگویی هایشان را ادامه دهند.
همانطور که انقلاب اسلامی ایران سرلوحه ای موفق و پیروزمندانه برای سایر کشورهای اسلامی و انقلابی بوده ا‌‌ست؛ سیزدهم آبان ماه نیز می تواند نقطه ی وصلی باشد برای جوانان انقلابی سایر کشورهای دنیا؛ ملت های آزاده ای که با استکبار بزرگ جهان آمریکای جنایتکار و همدستانش به نبرد خواهند پرداخت و این پیروزی برای مستضعفان و عدالتخواهان به زودی فرا خواهد رسید.
هتک حرمت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام و آن نور الهی برای همه ی جهانیان به شدت محکوم است و در اینجا ملت انقلابی ایران اسلامی هرگز این توهین ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
استکبار جهانی باید بداند نوجوانان و جوانان ایران اسلامی راه گذشتگان خود در مبارزه با ظلم را همچنان ادامه خواهند داد و این خروش عظیم، در سرتاسر کشورهای دنیا تا فروپاشی ظلم ادامه خواهد داشت انشاالله.
و امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان های ظالمان جهان، ‌آمریکای جنایتکار و کودک‌کُش و فریاد نفرت و بیزاری جوانان کشورهای مختلف دنیا از حاکمان کاخ سفید را شنید.
یقینا نه فقط ترامپ، ‌بلکه تمام حاکمان قبل و بعد او باید بدانند دوران ریخته گری هایشان در عصر حاضر به اتمام رسیده است و جهان در روزهایی که خیلی زود فرا می رسد شاهد دنیایی عاری از ظلم و استکبار خواهد بود و بزودی انقلاب مستضعفان و آزادگان دنیا را فرا خواهد گرفت.
قاطعانه می گوییم امسال نیز مانند همه ی سال های گذشته ملت شریف و غیور بخش چهاردانگه با شور بیشتری فریاد (مرگ بر استکبار ) و (مرگ بر آمریکا) را سر خواهند داد و در این شرایط حساس که همه ی کشورهای جهان و این سرزمین که دچار اپیدمی کرونا ویروس شده اند با رعایت همه ی ضوابط پروتکل های بهداشتی سیزدهم آبان ماه را گرامی می داریم.

والسلام علی من اتبع الهدی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.