پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از سکوت شهردار تا مخالفت شورای شهر ساری برای خرید خودروی میلیاردی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روز گذشته درخواست شهردار ساری از اعضای شورای شهر مبنی بر موافقت برای خرید ماشین سراتو با قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی دست مایه نقد و نظر شهروندان مازندرانی به ویژه ساروی قرار گرفته است.

در ارتباط با صحت و سقم این درخواست عباس رجبی شهردار ساری ترجیح داد سکوت کند.

علیجان شمشیربند عضو شورای شهر ساری با تایید درخواست مطرح شده از سوی عباس رجبی شهردار ساری، اظهار کرد: در حال حاضر پولی در شهرداری برای خرید این ماشین وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که حتما آقای شهردار منابع مالی خرید این ماشین را پیش‌بینی کرده که نسبت به طرح درخواست اقدام کرد، گفت: چون این موضوع در بودجه سال گذشته دیده نشده اعضای شورا نسبت به خرید این ماشین موافقت نکرده‌اند.

عضو شورای شهر ساری در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فارس که اگر پول در اختیار داشتید با این درخواست موافقت می‌شد، پاسخ داد: در حال حاضر که موافقت نکردیم.

وی ادامه داد: اعضای شورای به دنبال راهکاری برای پاسخ منفی به درخواست شهردار بودند و همین که این موضوع در بودجه سال جای پیش‌بینی نشده است با این درخواست موافقت نشده است.

شمشیربند یادآور شد: نظر بنده عدم موافقت با خرید ماشین با هزینه یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی برای شهرداری است و به نظر می‌رسد که سایر اعضا شورا هم این نظر را داشته باشند.

به گزارش فارس، در درخواست عباس رجبی به رئیس شورای شهر ساری آمده است که شهردار ساری در نظر دارد برای پیشبرد بهتر امور مربوط به شهرداری نسبت به خرید یک دستگاه خودرو سواری سراتور ۲۰۱۸ به مبلغ یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اقدام کند.

 /۸۶۰۰۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.