پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروی هوایی دستاوردهای خوبی در ساخت انواع موشک ها داشته است

0

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ مهدی هادیان در آئین و یادواره عصر چهارشنبه در افتتاح یادمان سرلشگر خلبان شهید ذبیحی در جویبار با اشاره به اینکه اگر یاد شهدا و احترام به آنان تکرار و به عنوان یک فرهنگ در کشور نبود، بسیاری از ارزشهای انقلاب فراموش می‌شد، افزود: امروز یاد شهدا مهمترین ابزار فرهنگی و مؤلفه ی برتری ساز در مقابله با هجمه‌های بی شمار دشمنان این آب و خاک است.

وی برگزاری این یادواره را قدردانی مردم از ولی نعمتان خود و همچنین قدردان کسانی دانست که برای اقتدار این آب و خاک از جان و مال خود گذشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: در یک جمله می‌توان گفت، نیروی هوایی نقش ارزشمندی در سرنوشت جنگ تحمیلی و کشور داشته است و شهدای ارزشمندی را نیز تقدیم این آب و خاک کرده است.

امیر سرتیپ هادیان بیان کرد: همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با همت دانشمندان و نخبگان کشور دستاوردهای خوبی در بحث تجهیزات نظامی و همچنین دستیابی به ساخت انواع موشک‌ها دست یافته‌ایم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت جنگ تحمیلی و کشور داشته است، گفت: برگزاری یادواره‌ی شهدا ادامه حرکت جهادی و شهادت است.

عبداله ملکی مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه بعد از شهادت شهید ذبیحی تا به امروز این شهید بزرگوار گمنام بوده است، گفت: امروز یادواره خلبانان شهید ارتش جمهوری اسلامی با محوریت شهید ذبیحی در شهرستان جویبار برگزار شد.

کد خبر 5058787
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.