پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۲۸ تن روغن احتکار شده در بابل

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به کشف ۲۸ تن تن روغن احتکار شده در بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرزایی در ادامه، اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی کالا توسط وی در یکی از نقط حاشیه شهر ۲۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

کد خبر 5057655
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.