پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در آئین بهره‌برداری مدرسه ۶ کلاسه شهید میرنیا طوسکلا نکا به همت خیران و بنیاد برکت در خوزستان، افزود: فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان بسیار ارزشمند است و این دستاوردها باید در جامعه اطلاع رسانی شوند.

وی افزود: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و نهادهایی که زیر مجموعه مقام معظم رهبری قرار دارند، خدمات بسیاری را به جامعه ارائه می‌کنند. ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خوزستان در حوزه‌های احداث مدرسه، مسجد، مراکز بهداشت و ایجاد شغل فعالیت‌های مؤثری را انجام داده است که قابل‌تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران همچنین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت‌های بنیاد برکت دانست و بیان کرد: امیدواریم خیران و مؤسسه‌های خیریه هم با اولویت سنجی، نیازهای واقعی را برطرف و متناسب با محرومیت‌ها کمک رسانی کنند.

نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور هم در سخنانی از توزیع ۱۳ هزار لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزارتومان و ۲۰ سری جهیزیه به ارزش هر جهیزیه ۲۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: کمک رسانی به محرومان از وظایف مهم ما در محرومیت زدایی است.

عبدالله مردانیان افزود: امسال یک میلیون بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم برخوردار کشور توزیع می‌شود.

وی گفت: تلاش برای رفع مشکلات محرومان در نقاط مختلف و سرفصل‌های مدرسه سازی، مسجدسازی، جهیزیه، لوازم التحریر، اقتصادی و عمرانی از برنامه‌های مهم ماست که اجرایی شده و می‌شود.

کد خبر 5056775
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.