پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش نگران کننده آمار مبتلایان کرونا در مازندران

با شناسایی ۱۴۲بیمار جدید کرونایی در مازندران، آمار مبتلایان به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۱۴۲بیمار کرونایی تازه مبتلا ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
هم اکنون ۷۲۲بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.
همچنین در شبانه روز گذشته ۱۳۴بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستانهای زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۱۷۰بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شناسایی ۱۱۹بیمار جدیدکرونایی در مازندران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۱۹بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۰۰نفر هم در این مدت از مراکز درمانی ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون ۵۶۹بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.
وی گفت: ۱۳۳بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش روزافزون شمار مبتلایان به کرونا از مردم خواست حتما” پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمعات خودداری کنند.

شناسایی ۲۳بیمار کرونایی جدید در بابل
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۳بیمار جدید کرونایی ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۴بیمار هم با بهبودی نسبی در این مدت مرخص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۵۳نفر اعلام کرد و افزود: ۳۷بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و شستشوی مداوم دست‌ها تاکید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.