پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک‌های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

محمدحسن اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران دارای ۲۸ موکب است که از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، کمک‌های مومنانه و در کنار آن توجه به عزاداری‌ها فعال بودند و طی این مدت خدمات برجسته‌ای ارائه کردند.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های سلامت و بهداشت با خدمات مختلف در سطح شهرهای مازندران با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع ماسک‌، مواد ضدعفونی، توزیع دارو و انجام ویزیت، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، پویش مهربانی در بحث لوازم‌التحریر و کمک‌های مومنانه فعال بودند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: موکب‌های مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و کمک مومنانه جمع‌آوری کردند.

اصغری ادامه داد: از بعد از ماه مبارک رمضان تا پایان ماه صفر بیش از ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بحث کمک‌‌های مومنانه، سلامت، بهداشت و کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری کردند.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع بسته‌های کمک مومنانه و سایر اقدامات، بحث جمع‌آوری نذورات برای ساخت صحن حضرت زینب(س) در دستور کار قرار داشته که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این زمینه جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه افزایش ۷ درصدی داشته است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.