پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دریافت ۵ هزار اثر از ۲۸ استان در جشنواره ملی اشکواره حسینی/ کسب رتبه برتر فارس مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، عباس زارع  در اختتامیه سومین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی در مرکز دانشگاه شمال آمل، بیان کرد:  بیش از ۵ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید، در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی اینکه این تعداد اثر از هنرمندان سراسر کشور دریافت شود، اتفاق خوبی است.

وی با بیان اینکه این برنامه با موضوعاتی در حوزه محرم و امام حسین (ع) در کانون فرهنگی مساجد آمل از ۲۸ استان اثر به این جشنواره رسید،افزود: نکته مهم اینکه باید در انتشار این مطالب تلاش کنیم، در بخش عکس، قطعه‌های ادبی، سرود، شعر و رسانه آمادگی داریم در بازنشر تولیدات تلاش کنیم.

زارع خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم در انتشار مطالب، تولیدات مختلف هنری را در فضای رسانه‌های بازنشر بدهیم تا بتوانیم در این حوزه موثر باشیم.

*بودجه فرهنگی اندک اداره فرهنگ و ارشاد در حوزه فرهنگی

مدیرکل اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در مازندران گفت: آثاری که به دبیرخانه جشنواره رسید از کیفیت خوبی برخوردار بود، اداره کل ارشاد مازندران در پنج ماه اول ۹۹ بودجه فرهنگی‌اش تنها ۵۰ میلیون تومان بود روزهای سختی را داشتیم و داریم، امید داریم با جبران کسری اعتبارات بهتر در خدمت همکاران فرهنگی باشیم.

مراسم اختتامیه این جشنواره که برای سومین سال متوالی در آمل برگزار شد، در بخش‌های تئاتر، شعر، عکس، سرود، رسانه و متن ادبی با موضوع امام‌ حسین (ع) و مدافعان حرم و ویژه سردارسلیمانی از ۲۴ مهر آغاز به کار کرده بود.

به گزارش فارس؛ خبرنگاران خبرگزاری فارس مازندران حائز کسب رتبه در این دوره از اشکواره حسینی شدند؛ مهرانگیز عباسی با کسب رتبه برتر در بخش گزارش و زری طاهری پرکوهی با کسب رتبه سوم در بخش ویژه این جشنواره ( مدافعان حرم) در این اشکواره هنرنمایی کردند.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.