پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همسر شهید حاجی‌زاده: آقا رضا به آرزویش برای شهادت رسید/ شهدا با برگشت از سفر‌شان دل ما را آرام کردند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

مریم شکری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان با اشاره به استقبال از این شهید مدافع حرم بعد بیش از چهار سال دوری از وطن، اظهار کرد: با ورود پیکر شهدای تازه تفحص شده خان‌طومان بعد مدت‌های طولانی از چشم‌انتظاری درآومدیم اگرچه همیشه می‌گفتیم ما خوشحالیم از شهادت آقا رضا و مطمئن هستم که جای‌شان کنار حضرت زهرا(س) و اهل‌بیت خوش است.

وی افزود: با توجه به اینکه همیشه خود شهید تأکید داشتند که تا خداوند مقدر نکند چیزی اتفاق نمی‌افتد، خدا را هزاران مرتبه شکر می‌کنم که زمینه بازگشت شهید به وطن مقدر شده و ما و خانواده هم از چشم‌انتظاری درآمدیم.

خانم شکری با اشاره به نخستین دیدار با پیکر شهید حاجی‌زاده بعد چندین سال دوری در آستان مقدس امام هشتم، تصریح کرد: واقعا شرح دادن حس و حال آن دقایق به وسیله زبان قاصر است و در بیان نمی‌گنجد، حس خیلی خاص و زیبایی بود و نمی‌توان واژه‌ای برای این دیدار استفاده کرد.

وی با قدرشناسی و قدردانی از مردم همیشه در صحنه شهرستان آمل، بیان کرد: مردم آمل ما را همیشه شرمنده خود کردند، هرچند معتقدم شهید حاجی‌زاده بعد از شهادت دیگر متعلق به ما و خانواده نیست بلکه به همه مردم شهر آمل، استان مازندران و کشورمان ایران تعلق دارد.

همسر شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده گفت: چشم‌روشنی به همه مردم شهرم می‌دهم زیرا همه همشهری‌های‌مان منتظر بودند، گذشته از اعتقادات و عقاید برخی افراد در ظاهر، طی چند روز گذشته تاکنون انسان‌های فراوانی را دیده و می‎بینم که ممکن است در ظاهر نتوانند عشق به شهدا را به نمایش بگذارند ولی در باطن با شهدا هستند، دل‌شان برای شهدا و به عشق آنها می‌تپد و در کنار ما بی‌قرار و بی‌تاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت این شهید مدافع حرم بعد سالیان سال دوری از زادگاه و وطن را به همه مردم ولایتمدار و شهیدپرور تبریک، تسلیت و چشم‌روشنی دارم.

خانم شکری با اشاره به اینکه به شهید رضای عزیز عرض خوش‌آمد دارم، متذکر شد: هزاران مرتبه خدا را شکر که آقا رضا به آرزوی شهادت‌شان رسیده، از سفر طولانی‌شان برگشتند و دل ما را آرام کردند اگرچه می‌دانم همیشه دل‌شان خوش بود و جایگاه متعالی داشتند.

وی گفت: شهید حاجی‌زاده همیشه آرزوی شهادت داشتند ولی هیچ وقت بیان نمی‌کردند و در عمل می‌خواستند زودتر به دلخواه و دل‌خواسته خودشان دست پیدا کنند.

 /۸۶۰۱۲/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.