پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضعف مدیریت در حوزه اقتصادی/ مصوبه ایجاد گلخانه ۵۴ هکتاری اجرا نشد

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری باگرامیداشت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با عنوان اینکه آغاز خلقت از خداوند است و خداوند خلقت را از عدم شروع کرده است، گفت: هرچیزی که خداوند خلق کرده، بی نظیر و بدیع است.

وی با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: پیامبرگرامی اسلام و اهل بیت نمونه بارز تقوای الهی است و باید با صادقان بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تقدیر از حضور حماسی مردم برای تجلیل از این شهیدان والامقام اظهار داشت: ما ملت امام حسینی هستیم و باطل ملت ما عاشورایی است.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه انشااله آخرین بازمانده کربلای خان طومان شهید کابلی بازگردد و خانواده این شهید ازچشم انتظاری خارج شوند، از حضور حماسی مردم در آئین‌های تشییع و بدرقه شهیدان تقدیر کرد.

وقف‌های رضوی در مازندران کم است

امام جمعه ساری با عنوان اینکه وقف از تعالیم اسلامی به شمار می‌رود و با سرمایه گذاری روی وقف، اموال ماندگار خواهد شد، گفت: سرمایه‌های اخروی همیشه ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ وقف در زمینه‌های مختلف گفت: موقوفات در زمینه حضرت امام هشتم و رضوی در استان کم و اندک است و باید موقوفات به این سمت نیز هدایت شود.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اینکه ترسیدن و خالی کردن میدان عقلانیت نیست و یک مسئول نباید میدان را خالی کنند و ترسوها نباید اسم عقلانیت را بیاورند، گفت: مقام معظم رهبری از ضعیف بودن توان مدیریتی در بخش اقتصادی انتقاد کرد.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه مدیران ما باید جهادی و انقلابی باشند، عنوان کرد: مدیریت اقتصادی در کشور ضعیف است و باید در سال جهش تولید از فرصت باقیمانده بیشتر بهره گرفت.

امام جمعه ساری، خیل بیکاران و مشکلات اشتغال را از مشکلات برشمرد و گفت: توسعه صنایع تبدیلی و کشت گلخانه‌ای در استان باید توسعه یابد و هنوز مصوبه واگذاری ۵۴ هکتار از اراضی بانک زمین برای کشت گلخانه‌ای در استان اجرایی نشده است.

آیت الله لائینی با تاکید براینکه راه حل همه مشکلات در داخل است، یادآور شد: باید به اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل بچسبیم و به آمریکا دلخوش نباشیم.

کد خبر 5049474
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.