پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت مردم در کنار حمایت نهادهای دولتی و حمایتی، نقطه ی وصل آبادانی منطقه

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه نقطه ی وصل آبادانی یک منطقه را مشارکت مردم در کنار حمایت نهادها و سازمان های دولتی و حمایتی عنوان کرد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،‌ عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه از حضور و بازدید مهندس عباسی معاونت محترم عمرانی فرمانداری ساری،‌ رؤسای ادارات شهرستان در حوزه های آب، جهاد کشاورزی، گاز، ‌برق،‌ بنیاد مسکن، معاون عمرانی شهرداری ساری، بخشدار و رئیس شورای بخش در روستاهای اراء، ‌کردمیر و ولویه سفلی خبر داد.

وی ادامه داد: ‌این بازدید در راستای پیگیری مصوبات شورای تامین استان در خصوص چگونگی اجرای پروژه های عمرانی در این روستاها و سایر روستاهای ‌دهستان انجام شد.

الندانی در ادامه ضمن اشاره به اینکه مطالبه گری یکی از حقوق اساسی مردم می باشد عنوان کرد: دهستان پشتکوه با توجه به شرایط جغرافیایی،‌ اقلیمی و … که دارد ظرفیت های خوبی برای پیشرفت و آبادانی دارد و همه ی ما در قبال این مردم مسئولیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه در پایان خاطرنشان کرد: ‌نگاه به یک منطقه ی محروم یک نگاه ویژه باید باشد اما نباید سایر مناطق هم از یاد برود و نقطه ی وصل آبادانی یک منطقه مشارکت مردم در کنار حمایت نهادها و سازمان های دولتی و حمایتی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.