پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوشتن تمام مشکلات پای دشمن دردی را دوا نمی‌کند/ تجلیل از برترین‌های کنکور در نمازجمعه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌السلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه نماز جمعه این هفته نمازجمعه آمل با اشاره به اینکه مردم ما به معیشت حداقلی راضی‌اند، اظهار کرد: اینکه تمام مشکلات را به پای دشمن بنویسید دردی را دوا نمی‌کند، به فکر مردم بودن و برای مردم جان دادن ارزشمند است.

امام جمعه آمل ادامه داد: در شرایط جنگ انسان باید با اندک امکانات تدبیری بیاندیشد تا به پیروزی ختم شود. در شرایط تحریم باید کاری کرد تا مردم در رفاه حداقلی باشند.

مرتضوی با بیان اینکه تهران در وضعیت قرمز کروناست و اولین نقطه‌ای که آسیب می‌رساند استان مازندران و شهرستان آمل است، گفت: از مسؤولان استانی می‌خواهیم چاره‌اندیشی کنند و جلوی ورود مسافران را بگیرند تا خطر بیشتری استان را تهدید نکند و با کمی امکانات دچار مشکل نشویم.

وی با تاکید اینکه اگر جلوی مسافران را نگیریم خطر بیخ گوش‌مان سوت می‌کشد، خاطر نشان کرد: آمل در موج دوم شیوع ویروس کرونا جوانان زیادی را از دست داده و شهدای مدافع سلامت زیادی دادیم.

مرتضوی افزود: مسؤولان استان باید چاره‌اندیشی کنند و حداقل کاری که انجام می‌دهند، متاسفانه جاده را یک‌طرفه می‌کنند تا راه برای تهرانی‌ها باز شود.

امام جمعه شهرستان آمل در پایان گفت: امروز به همت دفتر و ستاد نماز جمعه و با همکاری آموزش و پرورش از ۲۱ دانش آموز رتبه برتر کنکور سراسری ۹۹ که رتبه‌های درخشانی چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در شهرستان آمل بی‌سابقه بود تجلیل شد و این نشان دهنده شهری دارای علم و فقه و فقاحت بوده که جایگاه خود را در این شهرستان نشان دادند.

 / ۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.