پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست صمیمی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با آموزش دهندگان سواد آموزی

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به مناسبت «هفته نهضت سواد آموزی» نشست صمیمی مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه و جعفری کارشناس سواد آموزی با آموزش دهندگان سواد آموزی، در اداره منطقه برگزار شد.

 

,migp-1 ( 2 )

 

در این جلسه ابتدا کارشناس سواد آموزی، ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه سوادآموزی منطقه در سال تحصیلی 94-93 گفت: در حال حاضر تعداد 120 نفر، در قالب 26 کلاس در دوره های سواد آموزی، تحکیم و انتقال، در سطح منطقه، در حال آموزش هستند.

 

سپس رییس اداره، ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه سواد آموزی منطقه، با اشاره به شروع امامت ولی عصر(عج)، شناخت امام معصوم و پیروی واقعی از آن را شرط معرفت انسان دانست و با اشاره به غیبت کبری حضرت، چرایی غیبت حضرت را مهم دانست و گفت: شیعه باید فضا را برای ظهور حضرت فراهم سازد.

 

رییس اداره، در بخش دوم سخن، به ارزش علم و سواد اشاره نمود و سواد آموزی را برای انسان و شکوفایی انسانیت مهم دانسته و گفت: بدون کسب معرفت و علم، اشرف مخلوق بودن انسان، زیر سؤال است و انسان در کسب دانش محدودیت زمانی، مکانی و جنسی ندارد و در دین مبین اسلام، کسب علم و دانش فریضه شمرده شده است.

 

مسعودیان زاده، خدمت آموزش دهندگان را خدمتی مقدس شمرده و با اشاره به حضار گفت: اقدام شما در راستای ریشه کنی بیسوادی، در اصل پیروی از پیامبر اکرم(ص)، ائمه معصومین و رهبری می باشد و اجر و پاداش آن غیر قابل وصف است.

 

در ادامه، رییس اداره، طی یک گفتگوی دو جانبه ضمن استماع نظرات و پیشنهادهای آموزش دهندگان، به پرسش های آنان نیز پاسخ گفتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.