پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیروزی در جنگ کنونی نیازمند بهره‌گیری از مدل دفاع مقدس است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین محمدرضایی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی در بابلسر با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی برای ما محسوب می‌شود و باید از آن نهایت استفاده را برد، افزود: با همه توانمندی که کشور عراق داشت و تحت حمایت مجامع جهانی قرار داشت، اما جمهوری اسلامی پیروز میدان نبرد بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور در آغاز جنگ تحمیلی افزود: این در حالی است که اوضاع در کشور عراق کاملاً آماده بود و در زمان تحمیل جنگ علیه ایران، به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت یک لشکر پیاده و مکانیزه در این کشور وجود داشت.

سرهنگ محمدرضایی، با بیان اینکه حمایت اتحادیه عرب، آمریکایی‌ها، کشورهای منطقه و غیره از کشور عراق در جنگ ملموس بود اما نتیجه به نفع کشور ما رقم خورد، افزود: دشمنان می‌خواستند جلوی صدور انقلاب را بگیرند اما به فرمایش حضرت امام راحل، در دوران جنگ انقلاب اسلامی صادر شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه دوران دفاع مقدس با محوریت جوانان کارها انجام می‌شد، افزود: در حال حاضر نیز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که در عرصه‌های مختلف با ما در جنگ هستند و برای پیروزی در جنگ همه جانبه باید از مدل دفاع مقدس بهره گیریم.

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا با حضور عاشقانه و پرشور جوانان توانستیم این فضا را مهار و مدیریت کنیم، افزود: به واسطه حضور جوانان انقلابی و مؤمن مشکلات ما کمتر است و باید با تمام وجود از جهادگران حمایت کنیم.

وی با عنوان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی کشور قابل حل است، افزود: دشمنان کینه‌ای متراکمی نسبت به نظام اسلامی دارند اما بسیاری از مشکلات به دلیل بی کفایتی‌ها و بی مسئولیتی ها است و برخی توجهی به اطراف و مردم ندارند.

سرهنگ محمدرضایی مشکلات موجود و گرانی مسکن و خودرو را ناشی از نبود و ضعف نظارت بیان کرد.

کد خبر 5035454
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.