پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخی نمایندگان با دناپلاس دچار لغزش شدند

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار داشت: حزب ما حزب‌الله است که براساس ایمان به خدا، رسول‌الله و ولایت‌مداری شکل گرفته است و قطعاً رستگاری عاقبت کار ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر حزبی باید چهار نکته اصلی را مدنظر قرار دهد، اظهار داشت: نکته اول حفظ نیروها، هم از نظر سلامت معنوی و اخلاقی و دینی است تا یک روزی بی تفاوت نبوده و دنبال دنیا طلبی نباشند.

وی با اشاره به مراقبت بیشتر نمایندگان مجلس بر رفتار و اعمالشان، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال لغزیدن نیروهای انقلاب هستند که نمونه آن در مجلس اخیر با موضوع خودرو دنا و توزیع واکسن آنفلوانزا این امر صورت گرفت، بنابراین باید مراقبت بیشتری از نمایندگان صورت بگیرد تا دچار لغزش نشوند و اگر اشتباهی صورت گرفت فوراً جبران شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: انتظار زیادی از نمایندگان انقلابی داریم و باید سالم بمانند، چون فقط آبروی آنها نیست بلکه آبروی نیروهای انقلابی در میان است.

آیت الله لایینی با اشاره به اینکه باید نقد درون گروهی داشته باشید تا نمایندگان دچار اشتباهات نشوند، یادآور شد: موضوع دومی که احزاب باید به آن توجه داشته باشند حفظ وحدت است.

وی افزود: معمولاً در زمان اقلیت وحدت ایجاد می‌شود و هنگام اکثریت وپیروزی این انسجام آنچنان دیده نمی‌شود و این نشان می‌دهد که وحدت اولیه الهی نبوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران وجود ولایت را نعمتی برای وحدت نیروهای انقلابی دانست و تصریح کرد: مردم مازندران ولایت مدار هستند و حول این محور متحد هستند که این جای شکر دارد.

آیت الله لائینی دیگر موضوع مهم توجه احزاب را پیگیری و عملیاتی کردن اهداف و شعارها ذکر کرد و اظهار داشت: نمایندگان انقلابی شعارهایی دادند و نباید فقط خود آنها پاسخگو باشند، شورایی که این نمایندگان را به مردم معرفی کردند باید پیگیر اجرایی شدن و اطلاع رسانی به مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران نکته چهارم را حفظ اکثریت هر حزبی از دیگر وظایف احزاب برشمرد.

کد خبر 5034311
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.