پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دنبال وحدت و همدلی بین نیروهای انقلاب در مازندران هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله رضازاده بعدازظهر یکشنبه در دیدار اعضای شورا با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه فصل الخطاب فعالیت این شورا در استان نماینده رهبری است، گفت: نیروهای انقلاب در استان با محوریت نماینده ولی فقیه حرکت می‌کنند تا بتوانند به اهدافی که مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی تعیین فرمودند، برسند.

رضازاده شرمه افزود: مقام معظم رهبری این مجلس را مجلس انقلابی نامیدند، بنابراین صفتی که رهبری برای مجلس در نظر گرفتند، باید صیانت شود وبخشی از صیانت از سوی‌شورا و هم بخشی از سوی خود نمایندگان باید انجام شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه هیأت رئیسه این شورا با انتخابات درون حزبی تعیین می‌شود، تصریح کرد: به دنبال ایجاد فضای وحدت و همدلی نیروهای انقلابی هستیم تا افرادی که دل در گرو انقلاب دارند بتوانند به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

رئیس شورای نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار اظهار داشت: با چنگ‌و دندان از انقلاب اسلامی و خون شهدا حفاظت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی با اشاره به اینکه مردم انتخاب خوبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در انتخابات آتی نیز مردم به یک انتخاب اصلح برسند.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما صیانت از انقلاب اسلامی است و اما کسانی که ادعای انقلابی گری دارند باید منسجم باشند و احساس مسئولیت کنند.

رئیس شورای نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بی تفاوتی و بی مسولیتی باعث پیروزی دشمن می‌شود، اظهار داشت: براساس فرمایش رهبری اگر در صحنه نباشیم حتماً شکست می‌خوریم. این در صحنه بودن باید حول محور ولایت باشد که در استان نیز نماینده ولی فقیه این حکم را برای شورا دارد.

کد خبر 5034301
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.