پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تجلیل از فرهنگیان ایثارگر چهاردانگه برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حاج آقا شیخ محمد کاظمی کیاسری یادگار 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم، مرتضی جعفری بخشدار منظقه چهاردانگه، عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش و جمعی از ایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس و همکاران اداری صبح امروز یکشنبه 6 مهر 1399 در نمازخانه اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حاج آقا شیخ محمد کاظمی کیاسری یادگار 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم، مرتضی جعفری بخشدار منظقه چهاردانگه، عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش و جمعی از ایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس و همکاران اداری صبح امروز یکشنبه 6 مهر 1399 در نمازخانه اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

عباسعلی نجفی کرسامی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مهمان های گرامی، به ویژه حاج آقای کاظمی از رزمندگان دفاع مقدس که به فرموده نجفی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه از افتخارات منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر هستند، با گرامیداشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های دلیر مردانی است که با گذشتن از مال و جان خود آرامش و امنیت را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.
وی  گفت : ما مدیون رشادتهای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم .

رئیس اداره تعلیم و تربیت منطقه چهاردانگه در ادامه افزود: در کشورمان سربازان گمنامی هستند که متاسفانه ما معمولا بعد از شهادتشان متوجه بزرگمردی این عزیزان هستیم و باید سعادت داشته باشیم در حین حضورشان ارزش هایشان را گرامی بداریم. وی گفت ما قبل از شهادت شهید حججی کمتر با اسم این بزرگوار آشنا بوده ایم اما همان  فلسفه شهادت آن عزیز برای همه زمان ها ماندگار شد که دلیل آن خون شهداست که یاریگر تداوم و حفظ شان و مقام شهداست.

آن مقام مسئول در ادامه صحبت خود گفت: کشورهایی که حتی بعضا  دین ندارند نیز برای  افرادی که از جان و مال خود برای کشور خود میگذرند ارزش قائل میشوند و هرساله  یادبودی برای کشته شدگان خود بنا مینهند اما ما که در دین مبین اسلام و با توجه به ارزش دفاع و ارزش و فلسفه شهادت هرچقدر برای شهدا، ایثارگران و رزمندگان قدزدانی کنیم بازهم کمکاری کردیم.

در ادامه جلسه حاج آقای کاظمی کیاسری رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم در فرمایشات خود گفت: برنامه ها نباید به هفته دفاع مقدس مختص شود و در باید طول سال یادآور رشادت های این عزیران باشیم.
حاج آقای کاظمی اظهار داشت :برنامه های هفته دفاع مقدس باید در قالب شکلی از جمله  برگزاری نمایشگاه ومحتوایی چرا و چگونگی ایجاد جنگ برای آگاه سازی نسل جوان برگزار شود  .
وی گفت : ماهیت فرهنگی دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد تا برگزاری مراسمات منتج به خروجی مناسب گردد   که اگر دو ارگان آموزش و پرورش و سپاه(بسیج) در برنامه هاشان در کنار هم باشند، جهاد معنا پیدا میکند و هیچ لطمه ای از بیرون و درون به جامعه نخواهد خورد و همچنین هیچ نفاقی بوجود نخواهد آمد.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه افزود: آنجایی که نفاق ایجاد میشه و دشمن نفوذ پیدا میکند جایی است که بازوان انقلاب از بحث های زیرین و نمادین آموزش که مهترینش آموزش و پرورش هست ورود میکند و به آن آسیب میزند، لذا بنده به عنوان دانش آموز این خطه اولین الگوی جهادی من معلمینی بودن که از همین آموزش و پرورش به جبهه رفتند.

وی در پایان گفت همانطور که یک معلم و دکتر و مهندس و روحانی به دست شما تربیت خواهند شد، یک شخص جهادگر نیز به دست شما تربیت خواهد شد.

در پایان مراسم از معلمان ایثارگر و رزمنده  دفاع مقدس در این مراسم  تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.