پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده سپاه چهاردانگه مصوبات قرارگاه ارتقاء و تحول بخش چهاردانگه در ‌روستای الیرد را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،‌ سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه به بررسی بازدید از روستای الیرد در هفته دوم از فعالیت قرارگاه ارتقاء و تحول بخش چهاردانگه پرداخت.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه،‌ سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه به بررسی بازدید از روستای الیرد در هفته دوم از فعالیت قرارگاه ارتقاء و تحول بخش چهاردانگه پرداخت.
ایشان در تبیین فعالیت این قرارگاه اشاره کرد: به همت امام جمعه بخش چهاردانگه بعنوان هدایتگر، و ترسیم کننده نقشه راه و با پیگیری ها و تلاش های بخشدار محترم و سپاه چهاردانگه و حضور مسئولین دستگاه های اجرایی بخش این قرارگاه با هدف و محرومیت زدایی با ارتقاء فرهنگ پیگیری مستقیم از میدان و تحول عمومی در رفع مشکلات و محرومیت شکل گرفت.
وی در ادامه افزود: این قرارگاه به ریاست امام جمعه بخش و نائب رئیسی بخشدار و دبیری سپاه چهاردانگه می باشد و مدیریت دستگاه های اجرایی نیز با بخشدار خواهد بود که در طول یکماه سه بار و در هر سه شنبه از یکی از روستاهای بخش چهاردانگه بهمراه مسئولین این قرارگاه و رؤسای دستگاه های اجرایی بخش و در سه شنبه ی آخر هر ماه نیز طی جلسه ای در دفتر امام جمعه محترم بخش به بررسی آخرین روند پیگیری مصوبات بازدید های قبلی می پردازد تا ادامه مطالبه گری ها همچنان برای رفع محرومیت ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: در صورتیکه دستگاه های اجرایی مشکلاتی نظیر نداشتن اعتبارات لازم و … داشته باشند این کار بصورت جهادی و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش و خیرین و … انجام خواهد شد.
سرگرد نبوی ‌ادامه داد: ‌هفته دوم بازدید میدانی در روستای الیرد صورت گرفت که مصوبات این بازدید به شرح ذیل بوده است:
*پیگیری طرح هادی روستا به طول یک کیلومتر توسط بنیاد مسکن
*‌آسفالت روستا به طول یک و نیم کیلومتر توسط راه و شهرسازی
*پیگیری جاده بین مزارع توسط شورای اسلامی روستا و مرکز خدمات جهاد کشاورزی منطقه شویلاشت به مدت یک هفته
*تحت پوشش قرار گرفتن روستا از آب شرب در اداره آب و پیگیری آن توسط شورای اسلامی روستا
*بررسی دبی آب شرب روستا و میزان لوله ی انتقال آب توسط اداره آبفا بخش چهاردانگه به مدت یک هفته
*پیگیری اینترنت خانگی و شبکه های تلویزیونی توسط دهیاری روستا و بخشداری چهاردانگه
*پیگیری وضعیت زمین ورزشی روستا توسط بخشدار محترم و مکاتبات شورای اسلامی ردستا با بخشداری
*‌عقب نشینی تیر برق و تقویت تراتس برق روستا توسط اداره برق کیاسر.
فرمانده سپاه چهاردانگه در پایان ضمن تقدیر از حضور امام جمعه محترم بخش، بخشدار ‌و مسئولین محترم سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر، کمیته امداد بخش، نیروی انتظامى ‌چهاردانگه، اداره آب کیاسر، اداره برق و جهاد کشاورزى منطقه شویلاشت، ‌اداره آموزش وپرورش و حاج آقا سیدى و مسئولان محلى ، اظهار داشت: روند اجرای مصوبات ذکر شده به صورت هفتگی توسط دبیر قرارگاه ارتقاء و تحول رصد خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.