پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکرار ترافیکی سنگین پایان هفته در مسیرهای خروجی شمال/ یک‌طرفه شدن کندوان و هراز طی ساعات آینده

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین مقطعی در مسیرهای خروجی محورهای هراز، سوادکوه و کندوان مازندران و ترافیکی پرحجم در محور کیاسر هستیم.

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری شاهد ترافیکی فوق سنگین در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم که این وضعیت موجب ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان شده است.

رئیس پلیس راه مازندران  با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تا فردا در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروزاز محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به وضعیت ترافیک این محدودیت اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت در زمان اعلام شده این محدودیت اعمال محدودیت اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت نیاز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد.

 /۸۶۰۳۴/ع/خ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.