پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طرح «هر کارمند یک حامی» در مازندران اجرا می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با استاندار با اشاره به اینکه طرح هر کارمند یک حامی معنوی از جمله طرح‌های مهمی است که از مرکز ابلاغ شده و دبیرخانه این طرح در استانداری راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: برآن هستیم تا با برنامه ریزی های لازم و در قالب جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران گفتگو کنیم و طرح ۲۲ دبیرخانه را در فرمانداری‌ها راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه اظهار داشت: با توجه به وجود ۲۷۰۰ یتیم و ۱۱ هزار طرح محسنین در استان، سرانه ایتام به ازای هر فرد ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد که در تلاشیم تا با اجرای این طرح به ۸۰۰ هزار تومان برسانیم.

وی گفت: ۹۴ هزار کارمند در استان مازندران داریم که بخشی به عنوان حامی طرح ایتام فعالیت دارند ولی انتظار می‌رود با توجه به اینکه مردم مازندران انسان‌هایی مشفق و مهربان هستند، آن دسته از کارمندانی که در این طرح تاکنون مشارکت کردند با حداقل رقم در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند..

حجت الاسلام عالیشاه افزود: احداث هزار واحد مسکن محرومین در استان از جمله طرح‌هایی است که در دستور کمیته امداد امام (ره) مازندران قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند حمایت مقام عالی دولت در استان هستیم.

کد خبر 5031809
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.