پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده های مسئولان به« آرین غلامی» در دست پیگیری و تحقق است

0

فرشید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سؤالی در خصوص وعده‌های مسئولان به قهرمانان ملی عنوان کرد: هر ورزشکاری که در سطح ملی مدال کسب می‌کند وظیفه فدراسیون و وزارت ورزش ایجاب می‌کند تا بر اساس هر مدالی که ورزشکاران کسب می‌کنند هدایای پرداخت کند و ما در جریان آن قرار نمی‌گیریم.

وی تصریح کرد: البته کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها باعث نمی‌شود که ما از دوستان ورزشکار همشهری خود غافل شویم و با توجه به اینکه با مشکلات مالی مواجه هستیم و بودجه و اعتباری در این خصوص نداریم اما تا جایی که از دستمان بر می‌آید و بودجه شهرستان اجازه دهد سعی می‌کنیم تا به در خواست‌های این عزیزان رسیدگی کنیم.

قدیمی در خصوص آرین غلامی ملی‌پوش و قهرمان شطرنج، گفت: آرین از ورزشکاران خوب و با اخلاق قائم شهری است که به خاطر کسب عنوان‌های ملی باعث افتخار کشور است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر وی با بیان اینکه در حد وسع شهرستان، هر بار که برای دیدار این ورزشکار برویم هدیه‌ای تقدیمش می‌کنیم، همچنین در خصوص کمک هزینه خرید لپ تاپ ۲۰ میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان به این قهرمان، پرداخت شد و با توجه به اینکه آرین غلامی در صدد تهیه زمینی برای احداث سالن ورزشی است در حال رایزنی با منابع طبیعی برای تملک این زمین هستیم.

کد خبر 5031797
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.