پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در ۴۰ محله قائمشهر

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسین علیزاده فرمانده سپاه قائمشهر عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از آلبوم عکس دفاع مقدس در محوطه شهرداری قائمشهر اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت و آرامش بمانیم و راهشان را ادامه دهیم اما امروز افتخارمان بر این است که هر مجلس و محفلی را با ذکر نام خدا و یاد شهدا آغاز می‌کنیم.

فرمانده سپاه قائمشهر با اشاره به اینکه ما باید همیشه پیرو ولایت باشیم گفت: خوشحالیم که این نمادها و تمثال‌هایی که در این هفته در جای‌جای شهرستان گذاشته شد تجدید خاطره‌ای است برای همه ما که مسیری که از ابتدای انقلاب برای ما روشن شده به عنوان راهنما در نظر بگیریم و گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان قائمشهر عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های متنوع و خاطره گویی در ۴۰ محله شهرستان قائمشهر یک کارگاه تمام اتوماتیک تولید ماسک با تولید بیش از ۳۰ هزار ماسک در روز در این هفته در شهرستان قائمشهر افتتاح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پدافند غیر عامل و تقویت زیرساخت‌های سپاه شهرستان بیان کرد: زیرساخت تأمین آب شرب و برق در زمان بحران در شهرستان قائمشهر با تأمین ژنراتور برق و مجموعه درمانی در مواقع بحران و سیستم برق اسکان در مواقع بحران در این شهرستان اجرا و تقویت خواهد شد

کد خبر 5029517
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.