پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبرهای تازه از تنها نماینده فوتبال مازندران در لیگ یک

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | بابلی‌ها که در فصل گذشته با نامی جدید در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور پیدا کرده بودند موفق شدند با هدایت علی نظرمحمدی سهمیه لیگ یکی خود را حفظ کنند.

تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور که فصل گذشته تغییرات زیادی را در کادرفنی تیم خود داشت، هفته‌های آخر موفق شدند با تفکرات نظرمحمدی در لیگ یک بمانند و سهمیه این تیم برای فصل آتی حفظ شود.

اما حالا علی نظرمحمدی در بابل ماندنی شد و یارگیری های رایکا بابل زیر نظر این مربی گیلانی آغاز شد تا بابلی ها از قافله عقب نمانند و علی نظر سعی کرد اسکلت تیمی فصل گذشته رایکا را حفظ کند و با جذب چند بازیکن جدید تیم خود را تقویت کند.

با نگاهی به لیست خرید سرمربی رایکا در میابیم که اکثر این بازیکنان سابقه کار با نظر محمدی را دارند اما یکی از نکات مهم این باشگاه این بود که آنها به موقع فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کردند تا زمان را از دست ندهد و تیمی متفاوت تر از فصل گذشته روانه بازی ها کنند.


مدیران رایکا قرارداد سعید ابراهیم پور دروازبان فصل گذشته این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردند اما او تنها تمدیدی این فصل نبود و علاوه بر ابراهیم پور، سید جواد شفیعی، کریم احمدی،رضا نبی زاده،سعید حیدری و امین رضایی نیز در بابل ماندنی شدند.

محمدجواد محمدی هم که این روزها در لیگ یک حسابی سر و صدا به پا کرده است و پس از دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال و عقد قرارداد با تیم رایکا بابل،در جمع شاگردان رضا عنایتی حاضر شد و با تیم هوادار قرارداد امضا کرد،اما محمدی که فصل قبل به صورت قرضی برای بابلی ها بازی می کرد و این فصل نیز چون ابتدا با مازندرانی ها قرارداد بسته بود باید مجددا پایتخت را به سمت بابل ترک کند و فصل جدید را نیز در جمع شاگردان نظرمحمدی سپری کند.

دیگر خرید تیم رایکا،حسین رسولی بود که در نیم فصل دوم فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک بود و حتی با 10 پاس گل در جمع مدعیان کسب عنوان برترین پاسور لیگ یک نیز قرار داشت اما دو خرید جذاب نظرمحمدی از تیم سابقش سپیدرود رشت بود و او موفق شد پویا نزهتی و مهیار نوری دو بازیکن تاثیر گذار تیم سپیدرود رشت را نیز جذب کند تا هواداران تیم رایکا بابل تیمی جذاب و قدرتمند را برای فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور داشته باشند.

به گزارش فارس، هر چند فصل گذشته رایکای بابل پر فراز و نشیب ظاهر شده بود، باید صبر کنیم و ببینیم چه آینده ای این فصل در انتظار این تیم مازندرانی است.

 /۸۶۰۵۹/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.