پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره «بهیاری یگانه رزم» در مازندران برگزار می شود

0

حمیدرضا لزگی در گفتگو با خبرنگار مهر با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه‌های بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه کربلا مازندران پا به پای مدافعان سلامت با بسیج تمام امکانات وارد میدان مقابله با ویروس کووید ۱۹ شده است.

وی افزود: با توجه به مصادف شدن هفته دفاع مقدس با چهلمین سالگرد هشت سال دفاع از ایثار و اعتقادات و آرمان‌های امام امت بسیج جامعه پزشکی سپاه برنامه‌های متعددی همچون؛ ویزیت رایگان در بعضی از شهرستان‌ها در قالب شهید رهنما، نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در پارک موزه دفاع مقدس، تجلیل از خادمین و شهدای حوزه سلامت، جشنواره بهیاری یگانه رزم در حوزه فضای مجازی در سطح استان اجرایی می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا مازندران به نقش مهم این قشر جهادی در مقابله با ویروس کرونا اذعان داشت: ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک و ۹ کارگاه دوخت لباس برای کادر درمانی در سطح استان درحال انجام کار هستند.

وی به دیگر عملکردهای این سازمان اشاره کرد و گفت: کلیه بیمارستان‌های استان و محوطه پیرامونی در چندین نوبت سم پاشی و ضد عفونی شد، همچنین دو میلیون و ۹۰۰ نفر غربالگری در استان به همت بسیج جامعه پزشکی صورت گرفت،.

لزگی یادآور شد: ویزیت روزانه حداقل هزار نفر افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های معین استان و توزیع چندین مرحله پک بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر کرونا و صنوف مختلف، تأمین اقلام و مایحتاج افرادی که بنا به توصیه‌ی پزشکان در قرنطینه قرار داشتند، تأمین ۲۴ کپسول اکسیژن برای بیماران بدحال کرونایی، تأمین بیش از هزار و ۴۰۰ پرستار، کمک پرستار، بهیار، خدماتی، نگهبان بنا به درخواست دانشگاه، توزیع روزانه پک تغذیه و آب میوه و آب معدنی در بین کادر درمانی درگیر کرونا، دو مرحله کمک مومنانه مجموعاً به ارزش ریالی ۳۵ میلیارد از دیگر کارهای صورت گرفته از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا است.

کد خبر 5028509
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.