پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مقاومت دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد/ رونمایی ۱۲ کتاب

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن در ارزیابی‌هایش در حمله کشور به قدرت رهبری، مردم، عاشورا و اعتقادت مردم توجه نکرده بود، افزود: توجه نکردن به این محاسبات سبب شکست دشمن شده است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر نیز شاهد خباثت‌های دشمنان علیه ایران اسلامی هستیم، گفت: مردم ما همواره تحت فرمان ولایت فقیه هستند و با اقتدار و عزتمند حضور دارد.

وی درس‌های ایستادگی و مقاومت، اقتدار را ناشی از عاشورا دانست و گفت: تمام دنیا بسیج شد که عراق و سوریه را شکست دهد و آن را در دست داعش قرار دهد اما شهیدان سلیمانی و همدانی با استفاده از پتانسیل مردمان عراق برابر داعش ایستاد و شهدایی دراین حوزه تقدیم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دلاورمردان ما برابر دشمنان و استکبار ایستادند، گفت: جبهه مقاومت آنچه را که دارد از دفاع مقدس و رزمندگان این دوران است.

وی با تاکید براینکه دشمن به هیچیک از اهداف و آرزوهایش در دوران دفاع مقدس نرسیده است، یادآور شد: علیرغم فشارهای شدید اقتصادی، مردم ما دارای بصیرت هستند و مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده‌اند.

وی با اظهار اینکه درس‌ها وبرنامه های دفاع مقدس را باید به نسل‌های مختلف جامعه منتقل کنیم به برنامه‌های پیش بینی شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شیوع کرونا سبب شد تا نتوانیم برخی از برنامه‌ها را اجرا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس یادآور شد: نمایشگاه بزرگ استانی در مرکز استان و نمایشگاه خودرویی دفاع مقدس از جمله برنامه‌ها است.

وی تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس، رونمایی از ۱۲ کتاب دفاع مقدس، رونمایی از ۲۰ کتاب صوتی و جشن گلریزان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: کتاب حجت الاسلام معلمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این هفته رونمایی می‌شود.

کد خبر 5027287
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.