پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم‌های امدادی هلال احمر مازندران درکیاسر مستقر شدند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران گفت که تیم‌های این جمعیت در پایگاه منطقه‌ای کیاسر ، محل وقوع زمین‌لرزه صبح امروز مستقر شده‌اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری ساعت ۷:۳۴ دقیقه و ۳۸ ثانیه صبح امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه در منطقه چهاردانگه در مرز استان‌های مازندران و سمنان رخ داد.

غلامعلی فخاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طبق پایش تیم های هلال احمر مستقر در منطقه زلزله امروز چهاردانگه هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

وی از ساکنان مناطقی که زلزله امروز را احساس کرده و دچار مشکل شده اند ، خواست تا با شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران هم گفته بود که بر اساس بررسی های دهیاری ها و شوراهای محلی و همچنین بخشداری ، زمین لرزه امروز چهاردانگه  خسارتی در پی نداشت.

بر اساس گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در منطقه چهاردانگه در مرز استان‌های مازندران و سمنان رخ داد. طول جغرافیایی این زلزله ۵۳.۴۲ و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۰۹ ثبت شده و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داده است.

نزدیک‌ترین شهرها به کانون زلزله شامل کیاسر در فاصله ۱۹ کیلومتری، پل سفید در فاصله ۳۲ کیلومتری و شهمیرزاد در فاصله ۳۶ کیلومتری بوده و کانون زمین لرزه در ۵۷ کیلومتری شهر سمنان و ۶۱ کیلومتری ساری اعلام شده است./ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.