پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

14 درصد سبوس شهرستان ساری به منطقه چهاردانگه اختصاص یافت

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ساري از تخصيص حدود 14 درصد سبوس يارانه اي اين شهرستان به منطقه چهاردانگه خبر داد.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهادانگه ساري، به نقل ار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد طي گفتگويي از تشكيل جلسه نظارت بر توزيع سبوس يارانه اي در مركز جهاد كشاورزي منطقه چهاردانگه با حضور ریيس اداره توليدات دامي و مسوول مركز و كارشناسان اين اداره خبر داد.

 

وي در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: از مجموع سهم بری این شهرستان از سبوس استان، حدود 14 درصد به منطقه چهاردانگه به مدت شش ماه اختصاص يافته است.

 

همچنين در اين جلسه بر اهميت نظارت بر روند توزيع نهاده هاي يارانه اي به ويژه سبوس و ارسال ليست ها تاكيد و مقرر شد: در زمان توزيع نهاده هاي يارانه اي نماينده مركز جهاد کشاورزی منطقه در شركت هاي تعاوني تحت پوشش حضور داشته و ضمن تعامل با شركت ها و بازديد مستمر از واحدهای دامداري نسبت به پيگيري درخواست هاي دامداران به ويژه دامداران حوزه پشتكوه  چهاردانگه اهتمام لازم را داشته باشند.

 

1 نظر
  1. علی کیاسری می گوید

    یعنی واقعا سبوس یارانه ای میدن؟ ما شنیدیم اما توی منطقه جز چند تا کیسه واسه دامدار چیزی ندیدیم. البته هستن آقایونی که زد و بند دارن یا کاره ای توی اتحادیه دامداران چهاردانگه هستن که بیشتر از بقیه سهم دارن. امیدوارم همیشه به منطقه محرم چهاردانگه توجه ویژه ای بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.