پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توضیحات دبیر هیأت کشتی مازندران به ابهام یا گاف بزرگ !

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| یکی دو روز پیش بود که در درگاه اطلاع‌رسانی هیأت کشتی مازندران حکمی برای شخصی با عنوان کمیته سه‌گانه یا همان کشتی پهلوانی صادر شد و این درحالی بود که چنین کمیته‌ای دیگر در هیأت کشتی نیست و سال گذشته به هیأت زورخانه‌ای منتقل شده است. این حکم در حالی صادر شد و به سرپرستش تقدیم شد که چند روزی است سوژه فضای مجازی شده است.

اما فرزاد فعلی دبیر هیأت کشتی مازندرانی در گفت‌وگویی با خبرنگاران در خصوص حکمی که در رابطه با کمیته سه‌گانه صادر شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون کشتی و ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منعقد شده بود و طبق صحبتی که با آقای روح‌الله سوادکوهی رئیس ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مازندران داشتیم قرار شد این تفاهم نامه بین هیأت کشتی و هیأت زورخانه‌ای منعقد شود تا همکاری‌های دوسویه برای همپوشانی بهتر صورت پذیرد.

دبیر هیأت کشتی استان ادامه داد: با توجه به اینکه هیأت زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سالن تمرینی در اختیار ندارد هیأت کشتی موظف شد تا سالن تمرینی را برای کشتی‌گیران پهلوانی فراهم کند و با توجه به معرفی نادر صدیقی از سوی هیأت ورزش زورخانه‌ای به عنوان مسؤول کمیته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، هیأت کشتی مازندران هم وی را که مربی سازنده هیأت کشتی است به عنوان رابط دو هیأت معرفی کرد.

فعلی در ادامه افزود: هیأت کشتی استان به منظور اینکه به خوبی مشکلات کشتی ساحلی آلیش و پهلوانی را پوشش دهد کمیته‌ای را به عنوان کمیته سه گانه طراحی کرد تا به‌خوبی این سه رشته را از لحاظ مکان تمرینی و امکانات لازم پوشش دهد.

دبیر هیأت کشتی استان بیان داشت: بعضی از افراد متاسفانه برای تشویش اذهان عمومی مطالبی را نادانسته می‌نویسند و انتشار می‌دهند و سعی می‌کنند فضای جامعه را متشنج جلوه دهند و از آب گل آلود ماهی بگیرند که مطمئنا جامعه کشتی بسیار هوشیار است و به صحبت‌های بی‌اساس توجه نخواهد کرد.

فعلی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: در شرایط کنونی باید همه دست به دست هم دهیم و شرایط را برای رشد و توسعه کشتی فراهم کنیم که با همدلی و دوستی بین جامعه کشتی به آنچه که هدف هیأت هست خواهیم رسید.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.