پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه شورای هماهنگی استان در اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

بررسی و تبیین جایگاه آموزش از راه دور در تحول بنیادین و تحقق توسعه عدالت آموزشی از موارد مهمی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه جلسه ای با حضور معاون آموزش متوسطه استان آقای، عابدی و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه، رئیس گروه راهنمایی استان، کارشناس مسئول آموزش از راه دور استان، نمایندگان قطب های مرکزی، شرق و غرب، در اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه برگزار گردید. در این جلسه پیرامون محور اصلی برنامه که، بررسی و تبیین جایگاه آموزش از راه دور در تحول بنیادین و تحقق توسعه عدالت آموزشی و همچنین برنامه های عملیاتی که شامل:

 

1 – بررسی نقش مشاوران و دبیران در مدیریت آموزشی و تهیه و تنظیم برنامه هفتگی کلاس های هدایت آموزشی

2 – تاثیر روانی فضای برگزاری امتحانات ( مدارس بزرگسالان ، سایر مدارس روزانه در موفقییت تحصیلی دانش آموزان )

3 – بررسی نحوه هماهنگی مدارس آموزش از راه دور و بزرگسالان در توسعه متوازن پوشش تحصیلی

4 – بررسی چگونگی استفاده دانش آموزان از محتوی الکترونیکی ، کتب کمک آموزشی و کتابخانه الکترونیکی

بحث و تبادل نظر گردید.

 

jaleseh

 

برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی مرحله دوم مقطع ابتدایی درمنطقه چهاردانگه

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه، آقای حامد خلیلی معاون آموزشی منطقه در حاشیه بازدید از آزمون ابراز داشتند: این آزمون در 40 مدرسه باحضور 475 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدائی منطقه برگزار شد.

 

خلیلی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه هدف از برگزاری چنین آزمونهایی را بررسی وضعیت آموزشی دروس مختلف ، وضعیت رشد یا افت دروس ، برنامه ریزی برای جلوگیری از افت تحصیلی و اشکالات ارزشیابی و تعیین سطح علمی بین مدارس منطقه دانستند.

 

test

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.