پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام برای اردوهای جهادی در بخش چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش از ثبت برای شرکت در اردوهای جهادی در بخش چهاردانگه خبر داد.
وی گفت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در اردوهای جهادی بخش چهاردانگه در ایام مختلف سال برای نام نویسی به حوزه های مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) دهستان گرماب، امام حسن مجتبی (ع) کیاسر از دهستان مرکزی و حضرت ابوالفضل (ع) دهستان پشتکوه مراجعه کنند.
سرگرد نبوی در ادامه خاطر نشان کرد: افرادی که ساکن بخش چهاردانگه هستند و تخصص در حوزه هایی نظیر آرماتوربندی، جوشکاری، بنایی، برقکاری، لوله کشی و … و همچنین آموزشی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، روانشناسی و از این جمله دارند می توانند به حوزه های مقاومت بسیج دهستان های سه گانه بخش مراجعه کنند.
ایشان در پایان ضمن اشاره به این نکته که اردوهای جهادی نه تنها خودسازی در وجود انسان را کامل می کند؛ بلکه رسیدن به یک عزم ملی و همه جانبه برای رفع مشکلات مردم می باشد، اظهار داشت: ظرفیت بخش چهاردانگه در اجرای پروژه های زیرساختی و فرهنگی_تربیتی و آموزشی_درمانی بسیار بالاست و اردوهای جهادی با ساز و کارهای تعیین شده و با برنامه ریزی های مدوّن می تواند گامی موثر در جهت رفع محرومیت های خُرد و کلان در سطح بخش باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.