پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» با حفظ کرامت انسانی/ ۱۰۰ هزار بسته معیشتی اهدا شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه اجرای مرحله اول موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران در فریدونکنار، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان بین نیازمندان سراسر استان خبر داد و گفت: با کمک‌های مردمی و با حفظ  کرامت انسانی بسته‌ها به نیازمندان تحویل شد.

وی با قدردانی از آحاد مردم و مسوولان در مشارکت کمک‌های مومنانه افزود: در شهرستان فریدونکنار هم اقدامات خوبی در موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه صورت گرفت.

مسلمی از توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر اهدای بسته معیشتی، ۵۰ میلیون کمک جهیزیه هم به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا به توزیع ۱۰ هزار ۳۰۰ بسته غذایی در قالب اطعام‌دهی دهه ولایت و امامت اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با این کمک‌های مومنانه  رضایت‌مندی  امام خامنه‌ای نائب امام زمان  را فراهم کنیم.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه با اشاره به هم‌افزایی مردم و مسوولان د  اجرای نهضت کمک مومنانه گفت: امروز در استان مازندران شاهد حماسه بزرگی بودیم که مردم همیشه در صحنه ، حماسه بی‌نظیری در کمک به نیازمندان خلق کردند.

مسلمی کمک‌های مومنانه را تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: استان مازندران در عرصه ایثار و شهادت سرآمد است و از جمله استان‌هایی است که به واسطه مردم انقلابی و جهادی همیشه پشتیبان ولایت بوده و هست.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه امروز کمک به مردمی که به دلیل مواجه با ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند، واجب است، یادآور شد: مشارکت و هم افزایی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در کمک مومنانه با هدایت ائمه جمعه شهرستان‌ها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قابل مشاهده است.

مسلمی با تاکید بر اینکه بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت انسانی و شبانه بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد:  با تمسک به سیره ائمه (ع) بسته‌های معیشتی به نیازمندان تحویل شده است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با تاکید بر اینکه به‌واسطه مردم و پایگاه‌های مقاومت بسیج هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد، افزود: اگر در همه بخش‌ها و محلات مردم در صحنه باشند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 /۸۶۰۴۸/ع/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.