پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی مازندران بازیکن تأثیرگذار خود را از دست داد

0

سجاد پیروزپیمان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ممشلی، در بازی تیم نساجی برابر سپاهان، از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شد و پس از انجام تست‌های پزشکی و اعلام دکتر مصطفی اکبری پزشک تیم نساجی مشخص شد این مدافع تا پایان فصل نمی‌تواند تیم نساجی را همراهی کند.

وی افزود: به گفته دکتر مصطفی اکبری پزشک تیم نساجی، متأسفانه”مجتبی ممشلی” از ناحیه رباط صلیبی پا دچار آسیب شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی ادامه داد، خوشبختانه ممشلی بازیکن باتجربه‌ای بوده و پس از مصدومیت ناخواسته روحیه خود را از دست نداده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد، ممشلی به همراه محمدعباس‌زاده، علی شجاعی، احسان قهاری و رضا دهقانی، پنجمین بازیکن اصلی تیم نساجی بوده که فصل را از دست داده است.

پیروز پیمان اضافه کرد: البته اکنون “سیدمحمد میری، حسین ماهینی، مجتبی بیژن” و چند بازیکن دیگر نیز هر کدام دچار ناراحتی‌هایی هستند که باید با اتمام فصل، مورد درمان قرار گیرند.

وی یادآورشد: متأسفانه این مصدومیت‌ها و کمبود بازیکن، شرایط را برای کادر فنی سخت کرده اما بازیکنان نساجی با تمام توان خود و گاهاً با تحمل درد برای اعتلای نام نساجی و هواداران این تیم به میدان رفتند.

تیم نساجی مازندران در دو بازی باقی مانده تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۲۵ مرداد در قابمشهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان و ۳۰ مرداد نیز در مشهد به مصاف تیم شهر خودرو خواهد رفت.

شاگردان محمودفکری در تیم نساجی مازندران اکنون با ۳۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

کد خبر 4995462
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.