پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی و آرامشی که فکری آن را ساخت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| نتایج دلچسب نساجی این روزها سبب شده تعداد علاقه‌مندان به این تیم ریشه دار بیش از پیش شود. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ و نمایش دلپذیر این روزهای نساجی، این تیم را به یکی از غول‌کش‌های جدید لیگ برتر معرفی کرد؛ یکی از کارشناس ورزشی در این باره اظهارنظرهای جالبی داشت و در تحلیلش موارد زیر را بیان کرده است.

اصغرحبیب نژاد کارشناس فوتبال استان مازندران که اتفاقا سابقه حضور در تیم نساجی را در سال‌های نه‌چندان دور داشته در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نساجی  قبل از حضور محمود فکری در هر بازی سعی می‌کرد با در اختیار داشتن مالکیت توپ، بازی را اداره کند.

وی ادامه داد: اما برخلاف بازی زیبایی که انجام می‌داد امتیاز دلخواه را نمی‌گرفت، اما بعد از شروع کار محمود فکری  این تیم سعی کرده با مدل و روش جدیدی لیگ را ادامه دهد و با کمتر در اختیار داشتن مالکیت توپ بیشتر با ضد حمله خلق موقعیت کند و اتفاقا با این سبک بازی، نتایج خوب و قابل قبولی را هم کسب کرد.

این کارشناس افزود: این را هم باید در نظر داشته باشیم با توجه به وضعیت مصدومان تیم نساجی و تیم‌هایی که نساجی با آنها بازی داشته که که در رتبه اول تا سوم لیگ بودند نتایج تیم نساجی فوق‌العاده بوده است.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه فکری شناخت خوبی از نساجی دارد، بیان کرد: فکری نساجی را خیلی خوب می‌شناسد و از چند و چون کار در نساجی با خبر است و برای همین است که فکری توانسته مربی موفقی در نساجی باشد. قطعا نساجی با فکری و با این سبک بازی می‌تواند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نساجی اکنون به آرامش خوبی رسیده و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آینده حداقل برای کسب سهمیه آسیایی جنگید. این تیم نساجی اکنون به ما این اطمینان را می‌دهد که برای هر بازی برای برد به میدان می‌رود. تحول این روزهای نساجی را مدیون مدیریت خوب فکری و آرامش مالکان و تیم مدیریتی نساجی است و امیدواریم این روند همین‌طور ادامه داشته باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در ادامه برای نساجی و فوتبال استان مازندران باشیم.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.