پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری هم اندیشی معاونت اشتغال نمایندگی آستان قدس رضوی استان و مرکز نیکوکاری اشتغال معین الضعفاء ساری در دفتر امام جمعه

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، نشست هم اندیشی اعضای معاونت اشتغال آستان قدس رضوی در مازندران با امام جمعه بخش، فرمانده سپاه بخش، ریاست کمیته امداد کیاسر، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه و دهیار روستای وری در دفتر امام جمعه بخش برگزار شد.

حجت الاسلام جلایی صلاحی در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به برخی از اسرار حج اشاره از جمله فلسفه قربانی کردن اشاره و مبارزه با هوای نفس را لازمه‌ی حرکت به سوی معبود دانست.

امام جمعه بخش در ادامه، ضمن اشاره به موضوع مهم اشتغال در استان، بخش چهاردانگه را دارای ظرفیت های بالایی در حوزه اشتغال دانست.

وی با اشاره به این مسئله که تشکیل کارگروه اشتغال در بخش یکی از ضروری ترین مباحث این بخش محسوب می شود افزود: در دورانِ پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد فعالیت های زیادی در حوزه اشتغال بودیم اما این کافی و وافی نیست و باید با شدّت و حِدَّت بیشتری و با یک برنامه ریزی مدوّن و اصولی به سمتی پیش رویم تا جوان روستایی زندگی در شهر را بر زندگی در روستا ترجیح ندهد.

حجت الاسلام جلایی صلاحی تلاش در جهت رفع محرومیت را یکی از وظایف مهم همه ی مسئولان دانست.

امام جمعه بخش چهاردانگه در ادامه افزودند: از جمله ی مصوبات این نشست تشکیل کارگروه اشتغال در بخش،

تداوم جلسات کارگروه و نمایندگان آستان قدس و همه ی موسسات و سازمان های حمایتی در حوزه اشتغال و بررسی موضوع تهیه دستگاه خشک کن گیاهان دارویی برای بخش چهاردانگه و تجاری سازی زرشک دهستان پشتکوه بوده است که منجر به اشتغال جوانان خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اعضای معاونت اشتغال آستان قدس رضوی در جهت هدف گذاری در این حوزه در بخش چهاردانگه به عنوان یک نمونه ی الگویی در سطح استان بر لزوم هم اندیشی همه ی مسئولان بخش در حوزه اشتغال تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.