پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه شرایط قرمز کرونایی در مازندران/ تعداد بیماران بستری در مازندران کماکان 4 رقمی ماند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از فارس، ششمین ماه از شیوع ویروس کرونا با وضعیت قرمز کرونایی البته برای دومین بار در استان مازندران همزمان شد ولی این بار نگرانی‌ها را بیشتر و بیشتر کرده ازجمله مسائلی که موجب موجی از نگرانی‌ها شد افزایش فوتی جوان و همچنین افزایش معنادار ابتلا به ویروس میان کودکان بوده است.

این ویروس همچنان با سرعت غیرقابل وصف همچنان در استان مازندران می‌تازد به‌طوری‌که وضعیت بیشتر شهرهای استان قرمز شده است.

بررسی‌های میدانی حاکی از استفاده از ماسک و توجه به پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم دارد ولی کاش همان نخستین باری که وضعیت در استان مازندران قرمز شده بود مردم استان کرونا را شوخی نمی‌پنداشتند و همزیستی مسالمت‌آمیز با کرونا این بار شرایط را به این صورت تغییر دارد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۰۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۳۱۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون هزار و  ۵۸۱ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمارجدید بستری و ۵۳ بیمار هم ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان گفت: ۴۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 براساس آخرین گزارش طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۵۲ نفر و تعداد موارد بستری به یک‌هزار و ۸۹۵ نفر رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.