پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فارس من| باقرزاده: بدون تعارف با فساد برخورد می کنم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «قدردانی از نماینده انقلابی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ حرکت شایسته و انقلابی شما در رای‌گیری مجلس شورای اسلامی پیرو قطع دست مفسدان و شروع این برنامه باعث افتخار شهرستان‌های شهیدپرور و ولایتمدار بابلسر و فریدونکنار شده است و قلب بسیاری از مردم خصوصا خانواده شهدا و ایثارگران مسرور از این حرکت انقلابی شماست. امید است بی‌تعارف در این مسیر ثابت قدم و مانا باشید و زیر سایه ولایت و امام عصر (عج) توفیق روز افزون روزتان شود.

علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس  اظهار کرد: یکی از بندهای اصلی گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری برای مجلس انقلابی به عنوان سند راهبردی تلقی می‌شود مبارزه با فساد و فسادستیزی است.

وی افزود: در واقع فسادستیزی به‌عنوان راه برون رفت از مشکلات کشور می‌دانیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به عهد و ایمانی که با مردم بستیم در این مسیر ثابت قدم خواهیم داد البته در این مسیر همانند گذشته نیاز به حمایت معنوی مردم داریم.

باقرزاده گفت: در کنار حمایت معنوی مردم نیاز داریم گزارش‌هایی که با دلیل قطعی با کمک مردم و حمایت‌آنان به‌عنوان چشمان تیزبین استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این قول را به مردم می‌دهیم که هر جا فسادی صورت می‌گیرد حتی اگر در اداره‌ای باشد بدون تعارف با این معضل برخورد خواهیم کرد و در این مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.