پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمبود اعتبار عامل رکود چندساله راه تنکابن – الموت بوده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای محور دوهزار و سه هزار تنکابن گفت: این بازدید به منظور رفع موانع گازرسانی در این مسیر بوده که تصمیمات خوبی هم در نشست و بازدید امروز برای حل آن گرفته شد.

وی درباره روند ساخت پروژه راه تنکابن به الموت هم اظهار داشت: کلنگ این پروژه در سال ۹۲ و در دوره‌ی وزارت اینجانب به زمین زده شد و با توجه به پیش بینی آن در قانون برنامه و بودجه از منابع مالی خوبی هم برخوردار بود.

حسینی با بیان اینکه برای این پروژه از محل واگذاری سهام بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود، تصریح کرد: با گذشت زمان اعتبار دیگری به این پروژه راهبردی اختصاص داده نشده که این مهم سبب رکود آن شده است.

نماینده مردم منطقه در خانه‌ی ملت اضافه کرد: ساخت این پروژه به دلیل تأثیر بسیار مهم آن در مناسبات اقتصادی و اجتماعی دو استان مازندران و قزوین حائز اهمیت بوده و با توجه به بین المللی شدن فرودگاه رامسر این محور می‌تواند در صادرات محصولات کشاورزی منطقه هم اهمیت راهبردی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری و تلاش برای تسریع در ساخت آن در اولویت کاری اینجانب و شهرستان بوده و در حال بررسی موانع و مشکلات فنی و مالی آن هستیم.

کد خبر 4969943
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.