پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توسعه شهرستان ساری ، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره واگذاری صنایع چوب و کاغذ گفت: واگذاری صنایع چوب و کاغذ فعلاً منتفی شده است اما این واگذاری باید با رویکرد بخش خصوصی وبا رعایت اصل ۴۴ و درقالب بورس صورت گیرد و با واگذاری آن به اشخاص مخالف هستیم.

وی درپاسخ به اینکه آیا دبیر مجمع نمایندگان استان مشخص شده است یا خیر، گفت: چند روز آینده نسبت به تشکیل مجمع و انتخاب دبیر و رئیس آن انتخاب می‌شود.

بابایی کارنامی همچنین درباره عضویت در کمیسیون‌های مجلس گفت: طبق ماده ۳۶ عضویت در کمیسیون‌ها باید براساس مدارک تحصیلی و سوابق انجام شود.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد.

علی بابایی کارنامی در جلسه شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط امروز کشور، اظهار کرد: مجلس در کنار اجرای وظایف نظارتی خود باید به توسعه و پیشرفت کمک کند.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تا به امروز، افزود: با تمام توان خود و به عنوان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی همراه شما برای پیشبرد اهداف کلان خواهم بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به اهمیت دریا به عنوان یک فرصت طلایی در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت سواحل استان باید در برنامه هفتم تعیین شود.

بابایی با اشاره به اقدام خوب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص رویداد مهم و بین‌المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، گفت: توسعه شهرستان ساری به عنوان مرکز استان، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.