پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوریان رییس شورای بخش چهاردانگه: مردم خواستار قطع کامل انتقال زباله به چهاردانگه در زمان مقرر هستند

0

محمدرضا نوریان رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،  آخرین وضعیت انتقال زباله شهر ساری به منطقه چهاردانگه را تشریح کرد.

وی گفت: جلسه ای در روز 28 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه،  فرماندارساری، جعفری بخشدار چهاردانگه و نمایندگان روستاهای کردمیر، اراء ولویه برگزار گردید.

رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه اظهار داشت: در این جلسه موضوع پایان مهلت انتقال زباله ساری به چهاردانگه  در 29 اردیبهشت 1399 و همچنین عدم جبران خسارت به مردم   و درخواست تشکیل جلسه با شهرداری ساری مطرح تا نتایج آن در شورای تامین مصوب که تا لازم الاجراء باشد و  فرماندار قول برگزاری این جلسه  و تصویب توافقات را در شورای تامین را داند و همچنین خواستار انتقال زباله ساری با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کشور در بخش ساخت و ساز  تا اول مردد 1399 شدند.

محمدرضا نوریان افزود: در اول خرداد 1399 جلسه ای با شهردار و معاونین شهرداری و نمایندگان مردم روستاها برگزار گردید که منجر به صورتجلسه ای و تایید رجبی شهردار ساری گردید تا پس از تصویب در  شورای تامین شهرستان سار ی اجرایی گردد . در این صورت جلسه  مقرر گردید انتقال زباله ساری به چهاردانگه در 1 مرداد 1399 به طور کامل قطع گردد.

نوریان در ادامه فزود، حسین زادگان استاندار مازندران  به جد پیگیر تکمیل هرجه سریع تر  زباله سوز ساری می‌باشد و دستور داد هر هفته از زباله سوز بازدید و  از میزان پیشرفت زباله سوز گزارش تهیه شود.

رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه گفت:  مردم شریف و صبور چهاردانگه  خواهان قطع کامل انتقال زباله ساری به بخش چهاردانگه می باشند و در اول مرداد1399،  این کار باید عملی گردد، چون دیگر مردم چهاردانگه تحمل بیش از این بی توجهی  را ندارند.

وی در پایان از تلاش های حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه چهاردانگه، رضایی  فرماندار ساری، جعفری بخشدار چهاردانگه و نمایندگان روستاها  و مهندس حسنی که پیگیر کار بودند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.