پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بلندمرتبه سازی قائمشهر را نجات می دهد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صالح زاده عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین برج بلندمرتبه شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: قائم‌شهر، با وجود اینکه دومین شهر پرتراکم کشور محسوب می‌شود اما ساختمان‌های ساخته شده در آن با حداکثر ارتفاع چهار طبقه کمترین تراکم را دارند.

وی با بیان اینکه بلندمرتبه سازی قائمشهر را نجات می‌دهد، افزود: در سیاست گذاری شورای دوره پنجم برنامه‌ریزی اصولی ساخت‌وسازها در اولویت قرار گرفت.

شهردار قائمشهر عنوان کرد: منافع قائمشهر برای مردم این شهر است و در سیاست‌های بلند مرتبه سازی تراکم‌ها، معابر و دسترسی‌ها در حوزه شهرسازی انجام خواهد شد.

صالح زاده عنوان کرد: در ساخت و ساز اصولی و ساختار مدار در قائمشهر بلندمرتبه سازی را شروع خواهیم کرد و اعتقاد داریم با استفاده حداکثری از زمین می‌توان مشکل تراکم را حل کرد و همچنین ساختمان‌هایی که در بلند سازی طراحی می‌شوند با اهمیت دادن به اولین و مهمترین آیتم که ضریب امنیتی ساختمان است، طراحی و مقاوم سازی می‌شوند.

شهردار قائمشهر تأکید کرد: برای کسانی که بلند مرتبه سازی در شهر قائمشهر را آغاز کنند در فاز اول شهرداری سهم خودش را از پیش فروش واحدها خواهد گرفت و تا ۵۰ درصد عوارض را تخفیف می‌دهد.

کد خبر 4935693
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.