پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی پویش«من هم یک فلسطینی‌ام» در مازندران

0

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: امروز همه مازندران به پویش من یک فلسطینی هستم پیوستند تا شعار مرگ بر اسرائیل را در زیرسایه کرونا از طریق فضای مجازی پرطنین تر به گوش جهانیان برسانند و آزادی قدس شریف را فریاد زنند.

پروفایل‌های اکثر کاربران مازندرانی در روز جهانی قدس به تصویرهایی از شهدای مدافع حرم، قدس شریف، تمثال شهدای فلسطینی و یا کودکان و مردمان مظلوم فلسطین مزین شده تا حمایت خود را از مردمان ستمدیده این دیار و انزجارشان را از ویروس سرطانی به نام صهیونیست غاصب ابراز کنند.

بسیاری از کاربران مازندران با بازنشر سخنان رهبر معظم انقلاب در صفحات مجازی و اشتراک گذاشتن تصاویری از مقاومت مردم فلسطین برای رژیم غاصب، به حمایت از مردم فلسطین پرداختند. استفاده از هشتک های مجازی با محور یت مقاومت فلسطین در فضای مجازی داغ شده و تبلیغات محیطی شهری و روستایی مازندران نیز، رنگ حماسه و مقاومت گرفته است.

یک جوان مازندرانی در حالی که تصویر روز قدس روز حمایت از اسلام را به اشتراک گذاشته است، می‌گوید: امروز به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی، روز حمایت از اسلام است و باید آن را گرامی داشت و بزرگ شمرد.

قدس خانه ما است

این کاربر مازندرانی با بیان اینکه امروز باید با تغییر پروفایل‌ها و الصاق تصاویری از شهدا به همرزمان فلسطینی ادای دین کنیم، در ادامه نوشت: قدس از آن ما و خانه ما است.

در مناطق مختلف مازندران کمپین روز جهانی قدس و پویش من فلسطینی هستم، به راه افتاده است و بنرهای قدس را خرمشهر دیگر می‌کنیم نیز در مناطق مختلف شهری، شیشه اتومبیل‌ها، جلوی مساجد و میدان‌های شهری دیده می‌شود.

عباس جعفری یکی از جوانان بسیجی ساروی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه هیچ گاه در دفاع از اسلام و مسلمین و مظلومان کوتاه نمی آییم، ادامه داد: مازندران سرزمین حماسه و مقاومت است و شهدای زیادی را تقدیم کردیم و در راه آزادی قدس نیز جان و سر خواهیم داد.

راه اندازی پویش من هم یک فلسطینی ام

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پویش من هم یک فلسطینی هستم، می‌گوید: مردم مازندران با راه اندازی این پویش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همنوا شده‌اند.

وی هدف اصلی راه اندازی پویش من هم یک فلسطینی هستم را حمایت جدی از مردم فلسطین بیان کرد و گفت: امروز مردم با حضور در فضای مجازی و درج هشتک من هم یک فلسطینی ام و نشر آن در فضای مجازی به همراه تصاویری از مقاومت مردم فلسطین، حمایت قاطعانه خود را از مردمان این دیار اعلام کردند.

وی با بیان اینکه قدس پاره تن اسلام است، آزادی قدس شریف را آرزوی تک تک مسلمانان جهان یاد کرد.

حجت الاسلام ملازاده نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روز قدس، روز مبارزه و تقابل حق و باطل است، خاطرنشان کرد: روز قدس برای ما مسلمانان بسیار با عظمت است و همه مسلمانان جهان باید این روز را گرامی داشته و در مسیر مبارزه با صهیونیسم و آنهایی که قصد براندازی و ریشه کنی اسلام را دارند به پا خیزند.

حجت الاسلام ملازاده با تاکید بر اینکه مبارزه با صهیونیسم ریشه‌ای به بلندای تاریخ اسلام دارد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با هوشمندی در روزهای آغازین حرکت‌های انقلابی خود، اولین مخالفت‌های خود را به سمت صهیونیست‌ها که فلسطین را غصب کرده بودند اعلام کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز قدس نامگذاری کرد تا مردم جهان اسلام در این روز حضور به هم رسانند و اعلام انزجار خود از این رژیم غاصب بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام باید در برابر این غده سرطانی به پاخیزد و آن را از صفحه روزگار محو کند، خاطرنشان کرد: همه مسلمانان جهان دل‌هایشان در گرو آزادسازی سرزمین فلسطین است زیرا مسئله فلسطین فقط مربوط به فلسطینی‌ها نیست بلکه مسئله جهان اسلام است و همه جهان اسلام باید زیر این پرچم جمع شویم.

حجت الاسلام ملازاده در سخنان پایانی خود با تصریح این مطلب که قدس نقطه مشترک و وحدت جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی که امروز بدتر از منافقین می‌توان آنها را نامید با صهیونیست‌ها دست سازش داده‌اند و ما وظیفه داریم برای حل مشکل فلسطین اشغالی به پاخیزیم و در مسیر نابودی ظلم ونا امیدی دشمن گام مؤثری برداریم.

همزمان با روز جهانی قدس به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، رژه خودرویی در گوشه و کنار مازندران برگزار شد.

کد خبر 4932097
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.